a 2017

Abstract for the lecture Accessibility of Colleges for People with Disabilities

VRUBEL, Martin

Základní údaje

Originální název

Abstract for the lecture Accessibility of Colleges for People with Disabilities

Název česky

Abstrakt k přednášce Přístupnost vysokých škol pro osoby se zdravotním postižením

Autoři

Vydání

Abstract book: Inclusive Education: Research, Learning, Teaching and Student Support, 2017

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Gruzie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-9941-25-352-2

Klíčová slova česky

student; postižení; přístupnost; vysoká škola; postoje; bariéry

Klíčová slova anglicky

student; disability; accessibility; college; attitudes; bariers

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 11. 2019 17:14, Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.

Anotace

V originále

Abstrakt příspěvku prezentovaného na konferenci Inkluzivní vzdělávání přiblížuje nutnost úprav prostředí vysokých škol a jejich zpřístupňopvání pro studenty s postižením. Konference byla pořádána ministerstvem školství gruzie.

Česky

The abstract of the paper presented at the conference Inclusive Education explains the necessity of adjusting the environment of universities and their accessibility for students with special educational needs. The conference was organized by the Ministry of Education of Georgia.

Návaznosti

2015-2951/001-001, interní kód MU
Název: Developing programs for Access of disadvantaged groups of people and Regions to higher Education (Akronym: DARE)
Investor: Evropská unie, Developing programs for Access of disadvantaged groups of people and Regions to higher Education, Budování kapacit v oblasti vysokoškolského vzdělávání