Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1414489, author = {Dunowski, Eliška}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {extrinsic motivation, intrinsic motivation, German language for specific and academic purposes, interview, content analysis, questionnaire, factor analysis}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8782-8}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1414489 AU - Dunowski, Eliška PY - 2017 TI - Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 4 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021087828 KW - extrinsic motivation, intrinsic motivation, German language for specific and academic purposes, interview, content analysis, questionnaire, factor analysis N2 - Kniha se zabývá tématem motivace k učení se němčině, které je zasazeno do kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka. Teoreticky se práce opírá zejména o Gardnerovu teorii motivace, teorii sebeurčení a atribuční teorii. Výzkum proběhl v prostředí výuky cizího odborného a akademického jazyka na Masarykově univerzitě v Brně, kde jsou studenti všech nefilologických oborů povinni složit v rámci studia zkoušku z jednoho cizího odborného a akademického jazyka. Výzkumný design sestával z kvantitativní a kvalitativní fáze. Srovnání výsledků obou výzkumných fází prokázalo shodu téměř u všech vytvořených motivačních identifikátorů, přičemž jako naprosto zásadním právě pro motivaci k učení se odborné a akademické němčině se ukázal zejména motiv relevance. ER -
DUNOWSKI, Eliška. \textit{Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka (German Language Motivation in the Context of Teaching a Foreign Language for Specific and Academic Purposes)}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 251 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 4. ISBN~978-80-210-8782-8.
|