2018
Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums
PAPAGIANNAKIS, George, Efstratios GERONIKOLAKIS, Maria PATERAKI, Victor LOPEZ-MENCHERO, Michael TSIOUMAS et. al.Základní údaje
Originální název
Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums
Autoři
PAPAGIANNAKIS, George, Efstratios GERONIKOLAKIS, Maria PATERAKI, Victor LOPEZ-MENCHERO, Michael TSIOUMAS, Stella SYLAIOU, Fotis LIAROKAPIS (300 Řecko, domácí), Athina GRAMMATIKOPOULOU, Kosmas DIMITROPOULOS, Nikolaos GRAMMALIDIS, Nikolaos PARTARAKIS, George MARGETIS, Giannis DROSSIS, Martha VASSILIADI, Alan CHALMERS, Constantine STEPHANIDIS a Nadia MAGNENAT-THALMANN
Vydání
Cham, Encyclopedia of Computer Graphics and Games (ECGG), od s. 1-14, 14 s. 2018
Nakladatel
Springer
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14330/18:00102605
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-3-319-08234-9
Klíčová slova anglicky
Mixed Reality; Virtual Reality; Augmented Reality; Holographic Augmented Reality; Storytelling;
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 5. 2019 14:12, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.
Anotace
V originále
Mixed Reality as display technology, gamification as motivational element, storytelling as interaction metaphor while maintaining the feeling of Presence, are identified as key elements for defining the next generation of virtual museums.