C 2018

Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums

PAPAGIANNAKIS, George, Efstratios GERONIKOLAKIS, Maria PATERAKI, Victor LOPEZ-MENCHERO, Michael TSIOUMAS et. al.

Základní údaje

Originální název

Mixed Reality Gamified Presence and Storytelling for Virtual Museums

Autoři

PAPAGIANNAKIS, George, Efstratios GERONIKOLAKIS, Maria PATERAKI, Victor LOPEZ-MENCHERO, Michael TSIOUMAS, Stella SYLAIOU, Fotis LIAROKAPIS (300 Řecko, domácí), Athina GRAMMATIKOPOULOU, Kosmas DIMITROPOULOS, Nikolaos GRAMMALIDIS, Nikolaos PARTARAKIS, George MARGETIS, Giannis DROSSIS, Martha VASSILIADI, Alan CHALMERS, Constantine STEPHANIDIS a Nadia MAGNENAT-THALMANN

Vydání

Cham, Encyclopedia of Computer Graphics and Games (ECGG), od s. 1-14, 14 s. 2018

Nakladatel

Springer

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14330/18:00102605

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-3-319-08234-9

Klíčová slova anglicky

Mixed Reality; Virtual Reality; Augmented Reality; Holographic Augmented Reality; Storytelling;

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 5. 2019 14:12, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.

Anotace

V originále

Mixed Reality as display technology, gamification as motivational element, storytelling as interaction metaphor while maintaining the feeling of Presence, are identified as key elements for defining the next generation of virtual museums.