p 2018

Když věda a výuka probíhají současně

SUCHÁČEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Když věda a výuka probíhají současně

Název anglicky

When Science and Teaching go hand in hand

Vydání

9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

praxe založená na datech, vysokoškolská pedagogika,

Klíčová slova anglicky

evidence-based approach, university education,
Změněno: 21. 1. 2019 11:01, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je představit na praxi založený přístup k výuce na vysoké škole. Na konkrétním případu kurzu pedagogické komunikace si ukážeme, jak to funguje, když sbíráme data z vlastní výuky a na základě těchto dat ji upravujeme. A k čemu jsou tato zjištění dobrá mimo zlepšování jednoho kurzu.

Anglicky

The aim of the paper is to introduce a evidence-based approach to teaching at university. On a specific example of a pedagogical communication course, we will show how it works when we collect data from our own lessons and, on the basis of the data, we modify it. And why these findings matter in other university contexts.

Návaznosti

MUNI/A/1028/2017, interní kód MU
Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty