2018
Když věda a výuka probíhají současně
SUCHÁČEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Když věda a výuka probíhají současně
Název anglicky
When Science and Teaching go hand in hand
Autoři
Vydání
9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
praxe založená na datech, vysokoškolská pedagogika,
Klíčová slova anglicky
evidence-based approach, university education,
Štítky
Změněno: 21. 1. 2019 11:01, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je představit na praxi založený přístup k výuce na vysoké škole. Na konkrétním případu kurzu pedagogické komunikace si ukážeme, jak to funguje, když sbíráme data z vlastní výuky a na základě těchto dat ji upravujeme. A k čemu jsou tato zjištění dobrá mimo zlepšování jednoho kurzu.
Anglicky
The aim of the paper is to introduce a evidence-based approach to teaching at university. On a specific example of a pedagogical communication course, we will show how it works when we collect data from our own lessons and, on the basis of the data, we modify it. And why these findings matter in other university contexts.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU |
|