SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně. In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Když věda a výuka probíhají současně |
Název anglicky | When Science and Teaching go hand in hand |
Autoři | SUCHÁČEK, Petr. |
Vydání | 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | Konference zaměřená na studenty bakalářského stupně FHS UTB |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | praxe založená na datech, vysokoškolská pedagogika, |
Klíčová slova anglicky | evidence-based approach, university education, |
Štítky | dialogické vyučování, mikrovyučování, pedagogická komunikace, pregraduální příprava učitelů, vysokoškolská pedagogika, výuková komunikace |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 21. 1. 2019 11:01. |
Anotace |
---|
Cílem příspěvku je představit na praxi založený přístup k výuce na vysoké škole. Na konkrétním případu kurzu pedagogické komunikace si ukážeme, jak to funguje, když sbíráme data z vlastní výuky a na základě těchto dat ji upravujeme. A k čemu jsou tato zjištění dobrá mimo zlepšování jednoho kurzu. |
Anotace anglicky |
---|
The aim of the paper is to introduce a evidence-based approach to teaching at university. On a specific example of a pedagogical communication course, we will show how it works when we collect data from our own lessons and, on the basis of the data, we modify it. And why these findings matter in other university contexts. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU | Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení |
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 8. 10. 2024 03:47