HROZKOVÁ, Ivana. Do Teachers Facilitate the Strategies their Pupils Need? Practice and Theory in Systems of Education. DE GRUYTER OPEN, 2018, roč. 12/1, s. 1-11. ISSN 1788-2591. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/ptse-2017-0001.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Do Teachers Facilitate the Strategies their Pupils Need?
Autoři HROZKOVÁ, Ivana.
Vydání Practice and Theory in Systems of Education, DE GRUYTER OPEN, 2018, 1788-2591.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.1515/ptse-2017-0001
Klíčová slova česky strategie učení; učitel v roli facilitátora; model strategicky zaměřené výuky; strategicky zaměřená výuka; kreativita
Klíčová slova anglicky learner strategies; teacher as facilitator; model of strategy instruction; strategy-oriented training; creativity
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 3. 2019 09:43.
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 16:08