ČERNÝ, Michal. Digitální kompetence a umělý život: k edukačním perspektivám. Online. In Čeněk Šašinka, Alžběta Strnadová, Zuzana Šmideková, Vojtěch Juřík. Kognice a umělý život 2018. 1. vyd. Brno: Flow, 2018, s. 11-12. ISBN 978-80-88123-24-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digitální kompetence a umělý život: k edukačním perspektivám
Název anglicky Digital Competence and Artificial Life: to Educational Perspectives
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání 1. vyd. Brno, Kognice a umělý život 2018, od s. 11-12, 2 s. 2018.
Nakladatel Flow
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-88123-24-8
Klíčová slova česky digitální kompetence; pedagogika; softwaroví agenti; průmysl 4.0; škola
Klíčová slova anglicky digital competences; pedagogy; software agents; industry 4.0; school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 29. 5. 2018 16:57.
Anotace
Softwaroví agenti představují stále výraznější část populace na sociálních sítích, kde systematicky roste nejen jejich podíl, ale také možnosti, které jim rozvoj umělé inteligence přináší. Příspěvek se zaměří především na otázku, jakým způsobem je nutné nově designovat vzdělávání lidí tak, aby interakce mezi živým a umělým aktérem byla efektivní a neproblematická, tedy jakým způsobem je nutné upravovat prostřednictvím edukace mechanismy sociability, informačního chování nebo komunikace.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 06:37