TŮMA, František. Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole pohledem konverzační analýzy (Classroom interaction in English language teaching in higher education: A conversation analysis perspective). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 205 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 7. ISBN 978-80-210-8888-7. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8888-2017. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1419239, author = {Tůma, František}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8888-2017}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {Classroom interaction; conversation analysis; educational linguistics; English as a foreign language; higher education; turn-taking; repair; code-switching; student presentations}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8888-7}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole pohledem konverzační analýzy}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/989}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1419239 AU - Tůma, František PY - 2017 TI - Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole pohledem konverzační analýzy VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 7 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021088887 KW - Classroom interaction KW - conversation analysis KW - educational linguistics KW - English as a foreign language KW - higher education KW - turn-taking KW - repair KW - code-switching KW - student presentations UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/989 N2 - Monografie je věnována problematice interakce třídě. Vychází z 987 minut nahrávek seminární výuky angličtiny. Pomocí konverzační analýzy kniha popisuje, jak se účastníci výuky střídali, jak prováděli opravy, jak přepínali mezi angličtinou a češtinou a jak realizovali studentské prezentace. Monografie podrobně zkoumá interakci ve výuce anglického jazyka, ale klade si také za cíl přispět do diskusí o výzkumu interakce (nejen) ve třídě. ER -
TŮMA, František. \textit{Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole pohledem konverzační analýzy (Classroom interaction in English language teaching in higher education: A conversation analysis perspective)}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 205 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 7. ISBN~978-80-210-8888-7. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8888-2017.
|