WALLETZKÝ, Leonard a Francesco CAPUTO. Service Marketing Mix and its usage: lessons provided by IT companies. Online. In Dominici G. Marketing and Innovation Strategies for Small and Medium-Sized Enterprises (SMES). 1. vyd. Italy: Business Systems Laboratory, 2017. ISBN 978-88-908242-4-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Service Marketing Mix and its usage: lessons provided by IT companies
Autoři WALLETZKÝ, Leonard a Francesco CAPUTO.
Vydání 1. vyd. Italy, Marketing and Innovation Strategies for Small and Medium-Sized Enterprises (SMES), 2017.
Nakladatel Business Systems Laboratory
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
ISBN 978-88-908242-4-1
Změnil Změnil: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D., učo 133. Změněno: 20. 6. 2018 13:23.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 15:42