ČERNÝ, Michal. Čtenářský ekosystém: Instapaper. In Michal Černý, Pavla Kovářová. Vzdělávání s využitím aplikací podporujících smartwatch. 1. vyd. Brno: Flow, 2018, s. 43-56. ISBN 978-80-88123-22-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Čtenářský ekosystém: Instapaper
Název anglicky Reading Ecosystem: Instapaper
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání s využitím aplikací podporujících smartwatch, od s. 43-56, 14 s. 2018.
Nakladatel Flow
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-88123-22-4
Klíčová slova česky čtení; digitální čtení; PIM; smartwatch; edTech
Klíčová slova anglicky reading; digital reading; PIM; smartwatch; edTech
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 25. 1. 2019 10:58.
Anotace
Stať se věnuje možnosti využití aplikace Instapaper pro vzdělávání. Analyzuje jeho možnosti, jakožto edukační apliakce a nabízí možnosti konkrétní didaktické implementace do sebevzdělávání, ale i do formálního učení. Důraz klade na kritickou aktivní práci s textem a informační gramotnost.
Anotace anglicky
Take a look at how to use Instapaper for Education. It analyzes its possibilities as an educational application and offers possibilities of concrete didactic implementation to self-education, but also to formal learning. Emphasis is placed on critical active text work and information literacy.
Návaznosti
MUNI/A/1013/2017, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2018: informační ekologie a společenská odpovědnost
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2018: informační ekologie a společenská odpovědnost, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:17