VENCLÍKOVÁ, Petra. Obal a nákupní chování. Online. In Magnanimitas, Hradec Králové. Sapere Aude, Mezinárodní vědecká konference pedagogiky a psychologie. první. Hradec Králové: Magnanimitas, Hradec Králové, 2018, s. 9-12. ISBN 978-80-87952-25-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obal a nákupní chování
Název česky Obal a nákupní chování
Název anglicky Wrapper and shopping behaviour
Autoři VENCLÍKOVÁ, Petra.
Vydání první. Hradec Králové, Sapere Aude, Mezinárodní vědecká konference pedagogiky a psychologie, od s. 9-12, 4 s. 2018.
Nakladatel Magnanimitas, Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení obsah podléhá obchodnímu tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-87952-25-2
Klíčová slova česky průřezové téma Člověk a životní prostředí; environmentální problematika; konzumní chování; emoce; odpad a ekologie; psychologie reklamy; obal jako odpad
Klíčová slova anglicky Cross-cutting theme of person and environment; environmental issues; consumer behavior; emotions; waste and ecology; psychology of advertising; packaging
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 22. 3. 2019 12:10.
Anotace
Současná propagace firem je soustředěna na ovlivňování spotřebitele z hlediska nákupního chování a věrnosti dané značce. Konkurenční způsob propagace firem vytváří masivní tlak na spotřebitele pomocí komerční reklamy a způsobuje značné škody na životním prostředí. Cílem environmentální výchovy je naučit žáky navrhnout reklamu, která bude chytrá, zajímavá, ale ekologicky šetrná. Žáci by měli reklamě rozumět z hlediska etických hodnot a materiálového zpracování i zatížení životního prostředí. Z pohledu environmentální výchovy by bylo žádoucí, aby žáci hodnotně využívali materiál a dokázali svým chováním eliminovat důsledky spotřeby. Žáci se musí naučit rozlišovat priority při působení masové komunikace pro uspokojení krátkodobé potřeby. Cílem výuky je ukázat žákům na konkrétním příkladu vzorku, jak vytvořit propagační prostředek, který zaujme, osloví zákazníka a splní účel prodeje.
Anotace anglicky
Current promotions company is focused on influencing consumers in terms of purchase behavior and loyalty of the brand. Competitive way to promote business creates massive pressure on consumers through commercial advertising and causing considerable damage to the environment. The goal of environmental education is to teach students to propose an ad that will be smart, interesting, but environmentally friendly. Students should understand advertising in terms of ethical values and material processing and environmental pollution. From the perspective of environmental education would be desirable for the students valuable materials used and their behavior could eliminate the consequences of consumption. Students must learn to distinguish priorities for action of mass communication to meet short-term needs. The main aim is to show the students the specific example of a sample to create a promotional vehicle to deliver, to attract customers and fulfill the purpose of sale.
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 21:46