2018
Long-term Effects of Erasmus+ : Youth in Action on Participation and Citizenship. Main Findings from Interviews and Surveys between 2015 and 2017.
BÁRTA, Ondřej, Helmut FENNES a Susanne GADINGERZákladní údaje
Originální název
Long-term Effects of Erasmus+ : Youth in Action on Participation and Citizenship. Main Findings from Interviews and Surveys between 2015 and 2017.
Autoři
BÁRTA, Ondřej (203 Česká republika, domácí), Helmut FENNES (40 Rakousko) a Susanne GADINGER (276 Německo)
Vydání
Vienna, 26 s. 20180519, 2018
Nakladatel
Generation and Educational Science Institute, GENESIS
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/18:00103318
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-3-9504413-3-8
Klíčová slova anglicky
Non-formal learning; learning mobility; youth; participation; citizenship.
Štítky
Změněno: 15. 4. 2019 09:27, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Anotace
V originále
The report summarizes a preliminary data analyses of a long-term study into effects of EU-funded projects for young people on their participation and citizenship competence and practice.