u 2018

Long-term Effects of Erasmus+ : Youth in Action on Participation and Citizenship. Main Findings from Interviews and Surveys between 2015 and 2017.

BÁRTA, Ondřej, Helmut FENNES a Susanne GADINGER

Základní údaje

Originální název

Long-term Effects of Erasmus+ : Youth in Action on Participation and Citizenship. Main Findings from Interviews and Surveys between 2015 and 2017.

Autoři

BÁRTA, Ondřej (203 Česká republika, domácí), Helmut FENNES (40 Rakousko) a Susanne GADINGER (276 Německo)

Vydání

Vienna, 26 s. 20180519, 2018

Nakladatel

Generation and Educational Science Institute, GENESIS

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/18:00103318

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-3-9504413-3-8

Klíčová slova anglicky

Non-formal learning; learning mobility; youth; participation; citizenship.

Štítky

Změněno: 15. 4. 2019 09:27, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

The report summarizes a preliminary data analyses of a long-term study into effects of EU-funded projects for young people on their participation and citizenship competence and practice.