2018
Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti
SEKOT, AlešZákladní údaje
Originální název
Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti
Název česky
Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnostiSportive
Název anglicky
Sport marketing in the context of the ethos od social responsibility
Autoři
SEKOT, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Recenze
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/18:00103447
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky
sport;marketing;sponsoring
Klíčová slova anglicky
sport;marketing;sponsoring
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 4. 2019 14:50, Mgr. Pavlína Roučová, DiS.
V originále
Recenze na pozoruhodnou práci Viléma Kunze Sportovní marketing CSR a sponsoring
Anglicky
Review on remarkable monography of Vilem Kunz Sport marketing CSR and sponsoring