Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření
SPURNÁ, Michaela. Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření. In XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. 2018. ISBN 978-80-7454-755-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření |
Název česky | Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření |
Název anglicky | The research knowledge transfer between academic and teachers: the research findings |
Autoři | SPURNÁ, Michaela. |
Vydání | XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
ISBN | 978-80-7454-755-3 |
Klíčová slova česky | transfer; poznatky pedagogického výzkumu; učitelé; akademici; kvantitativní výzkum |
Klíčová slova anglicky | transfer; educational research knowledge; teachers; academics; quantitative approach |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 21. 1. 2019 11:52. |
Anotace |
---|
Cílem příspěvku je představit výsledky z výzkumu, jehož snahou bylo zjistit, jak akademici a učitelé vnímají transfer poznatků mezi sebou. Pohled na transfer je komplexní a transferovanou jednotkou je poznatek vzešlý z pedagogického výzkumu. |
Anotace anglicky |
---|
The analysis can show the similarities and the differences in teachers and academics perception of transfer, utilization, knowledge and context. In addition, comparing of findings of teachers and academics can show, if academics research knowledge works in school practice, if it can cover teachers needs about teaching, learning etc. We can see possible barriers that can impede the transfer, then we can determinate the way of the useful transfer process that could have a potential for school improvement. In addition, the conceptual framework enables me to identify a typical model of knowledge transfer for the Czech Republic. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU | Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení |
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 10:13