2018
Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření
SPURNÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření
Název česky
Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření
Název anglicky
The research knowledge transfer between academic and teachers: the research findings
Autoři
Vydání
XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7454-755-3
Klíčová slova česky
transfer; poznatky pedagogického výzkumu; učitelé; akademici; kvantitativní výzkum
Klíčová slova anglicky
transfer; educational research knowledge; teachers; academics; quantitative approach
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 1. 2019 11:52, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je představit výsledky z výzkumu, jehož snahou bylo zjistit, jak akademici a učitelé vnímají transfer poznatků mezi sebou. Pohled na transfer je komplexní a transferovanou jednotkou je poznatek vzešlý z pedagogického výzkumu.
Anglicky
The analysis can show the similarities and the differences in teachers and academics perception of transfer, utilization, knowledge and context. In addition, comparing of findings of teachers and academics can show, if academics research knowledge works in school practice, if it can cover teachers needs about teaching, learning etc. We can see possible barriers that can impede the transfer, then we can determinate the way of the useful transfer process that could have a potential for school improvement. In addition, the conceptual framework enables me to identify a typical model of knowledge transfer for the Czech Republic.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU |
|