Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1437876, author = {Zounek, Jiří and Juhaňák, Libor and Záleská, Klára and Bárta, Ondřej and Vlčková, Kristýna}, booktitle = {XXVI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín}, keywords = {ICT availability; ICT use; students' performance; PISA 2015}, language = {cze}, title = {Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015)}, url = {http://www.capv2018.utb.cz/}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1437876 AU - Zounek, Jiří - Juhaňák, Libor - Záleská, Klára - Bárta, Ondřej - Vlčková, Kristýna PY - 2018 TI - Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015) KW - ICT availability KW - ICT use KW - students' performance KW - PISA 2015 UR - http://www.capv2018.utb.cz/ N2 - Příspěvek je jedním z dílčích výsledků výzkumného projektu s názvem Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů (projekt je podporován GAČR, č. projektu 17-06152S). Cílem příspěvku je využít data za Českou republiku z mezinárodního šetření PISA 2015 a zmapovat, jakou roli hrají ICT v českých školách. V příspěvku se zaměřuje primárně na to, zda a případně jak se dostupnost a využívání digitálních technologií promítá do výsledků patnáctiletých žáků a jaké další aspekty spojené s využíváním ICT žáky mohou souviset s jejich školní úspěšností. V našem výzkumu využíváme pro analýzu dat metodu víceúrovňového modelování. Provedené analýzy naznačují, že dostupnost ICT dnes již zřejmě nehraje tak zásadní roli ve školních výsledcích českých žáků. Naopak jako zásadní se ukazuje samotné používání ICT. A to jednak využívání ICT přímo ve škole, jednak také využívání ICT doma. Důležitým faktorem se jeví být také gender žáků. ER -
ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015). In \textit{XXVI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín}. 2018.
|