Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech. In Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. 9. 2018, Zlín. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech |
Název anglicky | Factors motivating teachers to work on school projects |
Autoři | VOJÁČKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. 9. 2018, Zlín, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/18:00103735 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | motivace; učitel; sebedeterminace; projekt, škola |
Klíčová slova anglicky | motivation; teacher; selfdetermination; project; school |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnila: Mgr. Lenka Vojáčková, Ph.D., učo 108509. Změněno: 15. 4. 2019 11:39. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá identifikací faktorů, které podporují motivaci učitelů při realizaci školních projektů. S oporou o koncept sebedeterminační teorie představuji konkrétní faktory, které na motivaci učitelů působí a podněcují ji, a to s ohledem na vnímanou autonomii nebo kontrolu. |
Anotace anglicky |
---|
The article discusses the factors that support the motivation of teachers to implement school projects. On the basis of Self-Determination theory, we present specific factors that influence and stimulate the motivation of teachers with regard to the perception of autonomy or control. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU | Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení |
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 8. 10. 2024 04:18