DREXLEROVÁ, Anna, Martin SEDLÁČEK a Klára ŠEĎOVÁ. Jsou známky ukazatelem školního výkonu žáků? In XXVI. konference České asociace pedagogického výzkumu s tématem Transdisciplinarita v pedagogických vědách, 12. – 14. září 2018, Zlín. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jsou známky ukazatelem školního výkonu žáků?
Název anglicky Are the grades as the indicator of the pupil's performance?
Autoři DREXLEROVÁ, Anna (203 Česká republika, garant, domácí), Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání XXVI. konference České asociace pedagogického výzkumu s tématem Transdisciplinarita v pedagogických vědách, 12. – 14. září 2018, Zlín, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00103811
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky hodnoticí úsudek učitele; známkování; vzdělávací výsledky žáků
Klíčová slova anglicky teacher judgement; grading; student achievement
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 18. 4. 2019 10:40.
Anotace
Příspěvek bude prezentovat vybrané výsledky dvou studií. Cílem předloženého příspěvku bude zodpovědět dvě výzkumné otázky: 1) Jaká jsou kritéria, podle nichž učitelé orientují svůj hodnoticí úsudek o jednotlivých žácích? 2) Jak souvisí učitelský úsudek o jednotlivých žácích se známkou, kterou žáci od tohoto učitele dostávají?
Anotace anglicky
The paper will present selected results of two studies. The aim of the paper is to answer two research questions: 1) What are the criteria used by teachers to orient their judgement about individual students? 2) How is teacher’s judgement about individual students related to the grade that the students get from this teacher?
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 07:20