Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech
SUCHÁČEK, Petr a Ingrid ČEJKOVÁ. Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech |
Název anglicky | Action Research : The Way to evidence-based education |
Autoři | SUCHÁČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Ingrid ČEJKOVÁ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/18:00103892 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | akční výzkum; inkluzivní vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | action research; inclusive education |
Štítky | akční výzkum, další vzdělávání pedagogických pracovníků, dialogické vyučování, inkluzivní vzdělávání, rivok |
Změnil | Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 13:26. |
Anotace |
---|
Cílem workshopu bylo seznámit koordinátory inkluze v Moravskoslezském kraji s metodami akčního výzkumu a naučit je naplánovat, sbírat data, vyhodnotit je a na jejich základě naplánovat další rozvoj školy. Rozsah 32 hodin přímé výuky. Při prvním dvoudenním setkání získali účastnici základní informace o akčním výzkumu a naplánovali si výzkum, který následně realizovali ve vlastní škole. Na druhém dvoudenním setkání pak pod vedení lektorů vyhodnotili získaná data a naplánovali další rozvoj založený na těchto datech. |
Anotace anglicky |
---|
The aim of the workshop was to acquaint the inclusion co-ordinators in the Moravian-Silesian Region with the methods of action research and to teach them to plan, collect data, evaluate them and, on their basis, plan a further development of the school. 32 hours of direct instruction. During the first two-day meeting, participants were provided with basic information about action research and planned a research that they subsequently carried out at their own school. At the second two-day meeting, the lecturers' leaders evaluated the data they had obtained and planned further developments based on these data. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU | Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení |
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 20:34