SUCHÁČEK, Petr a Ingrid ČEJKOVÁ. Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech
Název anglicky Action Research : The Way to evidence-based education
Autoři SUCHÁČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Ingrid ČEJKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00103892
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky akční výzkum; inkluzivní vzdělávání
Klíčová slova anglicky action research; inclusive education
Štítky akční výzkum, další vzdělávání pedagogických pracovníků, dialogické vyučování, inkluzivní vzdělávání, rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 13:26.
Anotace
Cílem workshopu bylo seznámit koordinátory inkluze v Moravskoslezském kraji s metodami akčního výzkumu a naučit je naplánovat, sbírat data, vyhodnotit je a na jejich základě naplánovat další rozvoj školy. Rozsah 32 hodin přímé výuky. Při prvním dvoudenním setkání získali účastnici základní informace o akčním výzkumu a naplánovali si výzkum, který následně realizovali ve vlastní škole. Na druhém dvoudenním setkání pak pod vedení lektorů vyhodnotili získaná data a naplánovali další rozvoj založený na těchto datech.
Anotace anglicky
The aim of the workshop was to acquaint the inclusion co-ordinators in the Moravian-Silesian Region with the methods of action research and to teach them to plan, collect data, evaluate them and, on their basis, plan a further development of the school. 32 hours of direct instruction. During the first two-day meeting, participants were provided with basic information about action research and planned a research that they subsequently carried out at their own school. At the second two-day meeting, the lecturers' leaders evaluated the data they had obtained and planned further developments based on these data.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 00:15