a 2018

Kvalita výuky přírodopisu

ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Kvalita výuky přírodopisu

Název česky

Kvalita výuky přírodopisu

Název anglicky

Quality of teaching natural science

Autoři

ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

3. ročník konference "Trendy v didaktice biologie" - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00103899

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7603-001-5

Klíčová slova česky

kvalita; kvalita výuky; přírodopis; terénní výuka; základní škola; žáci

Klíčová slova anglicky

quality; quality of teaching; nature; field education; elementary school; pupils
Změněno: 9. 4. 2019 10:35, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Předkládaná studie se zabývá náhledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 300) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje.

Anglicky

The present study deals with the views of pupils of the 2nd grade of elementary schools on quality of natural science teaching. A questionnaire was used as a research tool open and closed questions that were administered to pupils 9. (n = 300) in the available college of elementary schools. Previews detected serve to identify the components and characteristics that they establish and influence the quality of natural science teaching at elementary schools and as the basis for creating your own observation and assessment tool.

Návaznosti

MUNI/A/1190/2017, interní kód MU
Název: Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce (Akronym: UTer)
Investor: Masarykova univerzita, Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty