2018
Kvalita výuky přírodopisu
ŠEVČÍKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Kvalita výuky přírodopisu
Název česky
Kvalita výuky přírodopisu
Název anglicky
Quality of teaching natural science
Autoři
ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
3. ročník konference "Trendy v didaktice biologie" - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00103899
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7603-001-5
Klíčová slova česky
kvalita; kvalita výuky; přírodopis; terénní výuka; základní škola; žáci
Klíčová slova anglicky
quality; quality of teaching; nature; field education; elementary school; pupils
Změněno: 9. 4. 2019 10:35, Dana Nesnídalová
V originále
Předkládaná studie se zabývá náhledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 300) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje.
Anglicky
The present study deals with the views of pupils of the 2nd grade of elementary schools on quality of natural science teaching. A questionnaire was used as a research tool open and closed questions that were administered to pupils 9. (n = 300) in the available college of elementary schools. Previews detected serve to identify the components and characteristics that they establish and influence the quality of natural science teaching at elementary schools and as the basis for creating your own observation and assessment tool.
Návaznosti
MUNI/A/1190/2017, interní kód MU |
|