M 2018

Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice

SUCHÁČEK, Petr, Ingrid ČEJKOVÁ a Jeffrey Alan VANDERZIEL

Základní údaje

Originální název

Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice

Název česky

Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice

Název anglicky

University Teachers Back to the Classroom: Pedagogical Competence Courses

Autoři

SUCHÁČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Ingrid ČEJKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jeffrey Alan VANDERZIEL (840 Spojené státy, domácí)

Vydání

2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14810/18:00103917

Organizační jednotka

Rektorát

Klíčová slova česky

CERPEK; pedagogické kompetence; profesní rozvoj

Klíčová slova anglicky

CERPEK; pedagogical competence; professional development
Změněno: 29. 10. 2018 14:14, Jeffrey Alan Vanderziel, B.A.

Anotace

V originále

Cílem konference je zahájení širší diskuse nad možnostmi rozvoje pedagogických kompetencí vyučujících jakožto jednoho ze základních nástrojů ke zvyšování kvality výuky na Masarykově univerzitě.

Anglicky

The aim of the conference is to engage in a broad-ranging discussion on how improving university teachers’ pedagogical competence is one of the important tools for improving the quality of the educational experience at Masaryk University.

Návaznosti

CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002418, interní kód MU
Název: Masarykova univerzita 4.0 (Akronym: MUNI 4.0)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Masarykova univerzita 4.0, PO 2 Rozvoj vysokých škol a lidských zdrojů pro výzkum a vývoj
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU
Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty