D 2018

Towards making block-based programming activities adaptive

EFFENBERGER, Tomáš a Radek PELÁNEK

Základní údaje

Originální název

Towards making block-based programming activities adaptive

Autoři

EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

New York, NY, USA, Learning @ Scale, od s. "13:1"-"13:4", 4 s. 2018

Nakladatel

ACM

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10200 1.2 Computer and information sciences

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14330/18:00104033

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-1-4503-5886-6

UT WoS

000546308900013

Klíčová slova anglicky

introductory programming; adaptive learning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 6. 2022 12:11, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.

Anotace

V originále

Block-based environments are today commonly used for introductory programming activities like those that are part of the Hour of Code campaign, which reaches millions of students. These activities typically consist of a static series of problems. Our aim is to make this type of activities more efficient by incorporating adaptive behavior. In this work, we discuss steps towards this goal, specifically a proposal and implementation of a programming game that supports both elementary problems and interesting programming challenges and thus provides an environment for meaningful adaptation. We also discuss methods of adaptivity and the issue of evaluating student performance while solving a problem.

Návaznosti

MUNI/A/0854/2017, interní kód MU
Název: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VII.
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty