2018
Pedagogicko-psychologický modul: formativní evaluace složky profesní přípravy učitele
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a Hana KOBLIHOVÁZákladní údaje
Originální název
Pedagogicko-psychologický modul: formativní evaluace složky profesní přípravy učitele
Název česky
Pedagogicko-psychologický modul: formativní evaluace složky profesní přípravy učitele
Název anglicky
Pedagogical-psychological module: formative evaluation of professional teacher training
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a Hana KOBLIHOVÁ
Vydání
Konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2018, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
evaluace; autoevaluace; principy kvality výuky
Klíčová slova anglicky
evaluation; self-evaluation; principles of quality of teaching
Změněno: 5. 4. 2019 09:59, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Cílem přednášky bylo informovat o východiscích a průběhu evaluačního projektu sledujícího kvalitu pregraduální přípravy učitelů v inovovaném pedagogicko-psychologickém modulu na PdF MU. Jeho součástí jsou principy kvality výuky, které představují interní očekávání, sociální reprezentaci požadavků na výuku vytvořenou pracovníky katedry pedagogiky. V cyklickém evaluačním projektu nás zajímá, jakým způsobem se naplňování principů odráží v kultuře vyučování a učení v předmětech pedagogicko-psychologického modulu.
Anglicky
The aim of the lecture was to inform about the basis and proces of the evaluation project monitoring the quality of undergraduate teacher training in the innovated pedagogical-psychological module at the Faculty of Education, Masaryk University. It includes principles of teaching quality, which represent internal expectations, social representation of teaching requirements created by the staff of the Department of Education. In the cyclical evaluation project we are interested in how the principles are reflected in the culture of teaching and learning in the subjects of the pedagogical-psychological module.
Návaznosti
MUNI/A/1192/2017, interní kód MU |
|