2018
Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
HAVEL, Jiří, Petr NAJVAR, Veronika RODOVÁ a Petra VYSTRČILOVÁZákladní údaje
Originální název
Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Název anglicky
Becoming a teacher as reflected by primary school teacher education graduates
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Petr NAJVAR (203 Česká republika, domácí), Veronika RODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra VYSTRČILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
5PP PROSTOR PRO PRIMÁRNÍ A PREPRIMÁRNÍ PEDAGOGY, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00104109
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ; pregraduální příprava; začínající učitel
Klíčová slova anglicky
Primary school teaching; pre-service teacher education; novic teacher
Změněno: 29. 3. 2019 09:40, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů pro 1. stupeň ZŠ. Účastníky konference chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy, jak absolventi učitelství pro 1. stupeň ZŠ reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.
Anglicky
The contribution focuses on pre-service teacher education of primary school teachers. We will present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for primary school teachers reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.