k 2018

Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ

HAVEL, Jiří, Petr NAJVAR, Veronika RODOVÁ a Petra VYSTRČILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ

Název anglicky

Becoming a teacher as reflected by primary school teacher education graduates

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Petr NAJVAR (203 Česká republika, domácí), Veronika RODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra VYSTRČILOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

5PP PROSTOR PRO PRIMÁRNÍ A PREPRIMÁRNÍ PEDAGOGY, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00104109

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Učitelství pro 1. stupeň ZŠ; pregraduální příprava; začínající učitel

Klíčová slova anglicky

Primary school teaching; pre-service teacher education; novic teacher
Změněno: 29. 3. 2019 09:40, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů pro 1. stupeň ZŠ. Účastníky konference chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy, jak absolventi učitelství pro 1. stupeň ZŠ reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.

Anglicky

The contribution focuses on pre-service teacher education of primary school teachers. We will present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for primary school teachers reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.