2018
Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro mateřské školy
SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Veronika NAJVAROVÁZákladní údaje
Originální název
Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro mateřské školy
Název anglicky
Becoming a teacher as reflected by preprimary school teacher
Autoři
SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí), Lucie GRŮZOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Veronika NAJVAROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Prostor pro primární a preprimární pedagogy, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00104130
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
absolvent; přípravné vzdělávání; učitel mateřské školy; začínající učitel.
Klíčová slova anglicky
graduate; preparatory education; pre-school teacher; starting teacher.
Změněno: 29. 3. 2019 09:10, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů mateřských škol. Účastníky konference chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy, jak absolventi učitelství pro mateřské školy reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.
Anglicky
The contribution focuses on pre-service teacher education of kindergarten teachers. We will present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for pre-primary school teachers reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.