SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Veronika NAJVAROVÁ. Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro mateřské školy. In Prostor pro primární a preprimární pedagogy. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro mateřské školy
Název anglicky Becoming a teacher as reflected by preprimary school teacher
Autoři SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí), Lucie GRŮZOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Veronika NAJVAROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Prostor pro primární a preprimární pedagogy, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00104130
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky absolvent; přípravné vzdělávání; učitel mateřské školy; začínající učitel.
Klíčová slova anglicky graduate; preparatory education; pre-school teacher; starting teacher.
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 29. 3. 2019 09:10.
Anotace
Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů mateřských škol. Účastníky konference chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy, jak absolventi učitelství pro mateřské školy reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.
Anotace anglicky
The contribution focuses on pre-service teacher education of kindergarten teachers. We will present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for pre-primary school teachers reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:20