2018
Videoconferencing in University Language Education
ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNEZákladní údaje
Originální název
Videoconferencing in University Language Education
Název česky
Videokonference v prostředí vysokoškolského jazykového vzdělávání
Autoři
ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE
Vydání
1. vyd. Brno, 255 s. 2018
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Editorství odborné knihy
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-9003-3
Klíčová slova anglicky
videoconferencing; language learning; motivation; intercultural communication; synchronous
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 11. 2018 10:14, PhDr. Lea Novotná
V originále
Building on theory and research, this book aims to share good practices and innovative ideas which have been successfully applied in the area of videoconferencing in language teaching and learning in the context of higher education. It offers practical ideas and methodologies, advantages and challenges of new approaches, and the what, how and why of individual cases so that readers can apply them in their own contexts. It intends to help language teachers and teacher trainers develop skills and confidence and to inspire them to reflect on their own teaching practices. It also offers insights on the impact of videoconferencing practices on learners and learning processes.
Česky
Publikace Videoconferencing in University Language Education (Videokonference v prostředí vysokoškolského jazykového vzdělávání) se zaměřuje na sdílení osvědčených postupů a inovativních myšlenek, které jsou úspěšně uplatňovány v oblasti videokonferencí při výuce jazyků v kontextu vysokoškolského vzdělávání. Kniha přináší teorie a výsledky výzkumů, nabízí praktické nápady a metody a současně čtenářům vysvětluje, jakým způsobem mohou aplikovat nové přístupy ve svém vlastním kontextu. Cílem publikace, jež mimo jiné poskytuje přehled o dopadech užití videokonferencí na studenty a procesy učení, je pomáhat vyučujícím jazyků, školitelům i akademikům rozvíjet vlastní dovednosti v oblasti vzdělávání a povzbudit je k reflektování a diskusi o vlastních výukových postupech.