t 2018

Videoconferencing in University Language Education

ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE

Základní údaje

Originální název

Videoconferencing in University Language Education

Název česky

Videokonference v prostředí vysokoškolského jazykového vzdělávání

Vydání

1. vyd. Brno, 255 s. 2018

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Editorství odborné knihy

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-9003-3

Klíčová slova anglicky

videoconferencing; language learning; motivation; intercultural communication; synchronous

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 11. 2018 10:14, PhDr. Lea Novotná

Anotace

V originále

Building on theory and research, this book aims to share good practices and innovative ideas which have been successfully applied in the area of videoconferencing in language teaching and learning in the context of higher education. It offers practical ideas and methodologies, advantages and challenges of new approaches, and the what, how and why of individual cases so that readers can apply them in their own contexts. It intends to help language teachers and teacher trainers develop skills and confidence and to inspire them to reflect on their own teaching practices. It also offers insights on the impact of videoconferencing practices on learners and learning processes.

Česky

Publikace Videoconferencing in University Language Education (Videokonference v prostředí vysokoškolského jazykového vzdělávání) se zaměřuje na sdílení osvědčených postupů a inovativních myšlenek, které jsou úspěšně uplatňovány v oblasti videokonferencí při výuce jazyků v kontextu vysokoškolského vzdělávání. Kniha přináší teorie a výsledky výzkumů, nabízí praktické nápady a metody a současně čtenářům vysvětluje, jakým způsobem mohou aplikovat nové přístupy ve svém vlastním kontextu. Cílem publikace, jež mimo jiné poskytuje přehled o dopadech užití videokonferencí na studenty a procesy učení, je pomáhat vyučujícím jazyků, školitelům i akademikům rozvíjet vlastní dovednosti v oblasti vzdělávání a povzbudit je k reflektování a diskusi o vlastních výukových postupech.