ŠEĎOVÁ, Klára a Roman ŠVAŘÍČEK. To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse. In Lecture: To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse
Název česky Mluvit či nemluvit? Žákovské participační vzorce ve výukové komunikaci
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) a Roman ŠVAŘÍČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Lecture: To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse, 2018.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Izrael
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00101357
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky classroom discourse; quantitative research; educational communication;
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 18. 4. 2019 09:44.
Anotace
Invited speach - The Department of Education, Ben-Gurion University of the Negev, Israel. The Lecture deals with the impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice.
Návaznosti
GA17-03643S, projekt VaVNázev: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 10:25