HRBÁČEK, Jiří a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Step by Step to the World of Science and Technology. In František Jakab. ICETA 2018 16th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923, 2018, s. 197-203. ISBN 978-1-5386-7914-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2018.8572278.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Step by Step to the World of Science and Technology
Název česky Krok za krokem do světa vědy a techniky
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Ľubica STUCHLÍKOVÁ (703 Slovensko).
Vydání New York, ICETA 2018 16th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 197-203, 7 s. 2018.
Nakladatel IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00104528
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-5386-7914-2
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2018.8572278
UT WoS 000457680400029
Klíčová slova anglicky robotic systems;education; technical education; popularisation of science and technology
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 8. 3. 2019 12:28.
Anotace
This paper presents possible ways to solve the questions: How to drag the young people and kids in to the World of Science and Technology? What is the right time to start working with children to motivate them towards these fields? The answers are verified by more than ten years of author’s experiences in developing of education e-learning projects, organization of popularization and education activities such as "Days of experiments", courses and competitions about robots and electronics. The attention is focused on courses called "Build a Robot", "Electronics as a game", and "Building and programming robots" for the target groups of elementary and primary school pupils. The experiences confirmed that the optimal age for pupils of elementary schools to start a systematic co-work is between 8 and 9 years (3rd and 4th grades elementary school
Anotace česky
Tento článek představuje možné způsoby řešení otázky: Jak přetáhnout mladé lidi a děti do Svět vědy a techniky? K čemu je správný čas začít pracovat s dětmi a motivovat je k tomu pole? Odpovědi jsou ověřeny o více než deset let zkušenosti autora v rozvoji e-learningu v oblasti vzdělávání projekty, organizace popularizace a vzdělávání aktivity jako "dny experimentů", kurzy a soutěž o roboty a elektroniku. Pozornost je zaměřil se na kurzy nazvané "Build a Robot", "Electronics as a hra "a" Budování a programování robotů "pro cílových skupin žáků základních a základních škol. The zkušenosti potvrdily, že optimální věk pro žáky základní školy, aby zahájily systematickou spolupráci 8 a 9 let.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005322, interní kód MUNázev: Podpora rozvíjení informatického myšlení (Akronym: PRIM)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Podpora rozvíjení informatického myšlení, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 04:50