Přesnost ústního a písemného projevu v produkci pokročilých studentů: vybrané výsledky analýzy
KALOVÁ, Simona. Přesnost ústního a písemného projevu v produkci pokročilých studentů: vybrané výsledky analýzy. In Konference AKTEV: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům VI. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Přesnost ústního a písemného projevu v produkci pokročilých studentů: vybrané výsledky analýzy |
Název česky | Přesnost ústního a písemného projevu v produkci pokročilých studentů: vybrané výsledky analýzy |
Název anglicky | Accuracy and Fluency of Written production in Advanced Students: An Analysis of Selected Results |
Autoři | KALOVÁ, Simona (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Konference AKTEV: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům VI. 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/17:00104708 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | přesnost; plynulost; písemný projev; pokročilí studenti |
Klíčová slova anglicky | accuracy; fluency; written production; advanced students |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 4. 2019 13:19. |
Anotace |
---|
Tato práce popisuje první výsledky výzkumné studie zaměřené na přesnost písemné produkce u pokročilých českých studentů angličtiny. Nejvýznamnějším zjištěním této studie je skutečnost, že chyby způsobené vlivem mateřského jazyka a chyby interference představují přes vysokou pokročilost studentů, C1-C2 podle SERR, nejvíce problematickou oblast. |
Anotace anglicky |
---|
This paper details the first results of a research study into the accuracy of written production in advanced Czech students of English. The most obvious finding to emerge from this study is that errors caused by L1 interference and fossilization errors are the most problematic areas despite the relatively high level of proficiency in advanced learners, C1-C2 according to CEFR. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU | Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 11:30