D 2018

Integrating physical education and geography in the intended curriculum: Case study of the Czech Republic and the Republic of Slovenia

VLČEK, Petr a Jaroslav VRBAS

Základní údaje

Originální název

Integrating physical education and geography in the intended curriculum: Case study of the Czech Republic and the Republic of Slovenia

Název česky

Integrace tělesné výchovy a geografie v projektovaném - případová studie České republiky a Slovinska

Autoři

VLČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Jaroslav VRBAS (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Berlín, Changes in Childhood and Adolescence: Current Challenges for Physical Education, Proceedings of the 12th FIEP EUROPEAN CONGRESS, od s. 284-295, 12 s. 2018

Nakladatel

Logos Verlag Berlin

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00104716

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-8325-4697-7

Klíčová slova česky

tělesná výchova; geografie; kurikulum; interdisciplinarita; integrace

Klíčová slova anglicky

Physical Education; Geography; curriculum; cross-curricular interdisciplinarity; integration

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2019 14:03, doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.

Anotace

V originále

This paper aims to address the lack of international knowledge and research in interdisciplinary teaching and curriculum development, especially when it comes to the subjects of Physical Education and Geography. The authors analyse and compare elementary school curricular documents from two countries, the Czech Republic and the Republic of Slovenia, to reveal how integration of Physical Education and Geography is embedded at the policy level in the selected countries.

Návaznosti

MUNI/B/0953/2017, interní kód MU
Název: Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí (Akronym: SEME 2018)
Investor: Masarykova univerzita, Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference