W 2018

Interpretativní fenomenologická analýza (IPA) a její možnosti ve výzkumu a vzdělávání II

KLAPKO, Dušan

Základní údaje

Originální název

Interpretativní fenomenologická analýza (IPA) a její možnosti ve výzkumu a vzdělávání II

Autoři

Vydání

2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

IPA; kvalitativní výzkum; fenomén; epistémé; noesis; noema; eidos
Změněno: 30. 11. 2018 15:20, doc. Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.

Anotace

V originále

Interpretativní fenomenologická analýza (IPA) zprostředkovává porozumění žité zkušenosti člověka. Pomáhá detailně prozkoumat, jak člověk utváří význam své zkušenosti, což umožňuje porozumět hlouběji zkoumaným jevům. IPA je považována za kvalitativní přístup k datům, který poskytuje více prostoru pro kreativitu a svobodu výzkumného procesu než jiné kvalitativní přístupy. Workshop je určen pro studující magisterských a doktorských studijních programů i zájemce z řad širší odborné veřejnosti, kteří by se rádi zdokonalili v praktické práci s kvalitativními daty (získanými např. z rozhovorů).

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU
Název: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání