ELLEDEROVÁ, Eva. Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty
Název anglicky Design-based Research an ESP Coursebook: Teachers' and Students' Evaluation of the Coursebook Pilot Version
Autoři ELLEDEROVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00104786
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky konstrukční výzkum; angličtina pro specifické účely; učebnice; intervence; iterace; kategoriální systém hodnotících kritérií; dotazníkové šetření; konstrukční principy
Klíčová slova anglicky design-based research; English for Specific Purposes; coursebook; intervention; iteration; checklist; questionnaire survey; design principles
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D., učo 25940. Změněno: 9. 4. 2020 18:29.
Anotace
Příspěvek představuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely. Zaměřuje se na popis výzkumného designu, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných souborů a následnou analýzu a interpretaci získaných dat. Kromě doporučení týkajících se re-designu učebnice příspěvek diskutuje shody a rozdíly v názorech učitelů a studentů na kvalitu učebnice.
Anotace anglicky
The contribution presents the research methodology and first results of design-based research of an ESP coursebook. It focuses on research design, research tool and samples characteristics, data analysis and interpretation. Besides the recommendations concerning the coursebook redesign, the contribution discusses similarities and differences in teachers’ and students’ opinions about the ESP coursebook quality.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MUNázev: Aktev VII. (Akronym: Aktev VII.)
Investor: Masarykova univerzita, Aktev VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/B/1232/2018, interní kód MUNázev: Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí (Akronym: SEME 2019)
Investor: Masarykova univerzita, Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 00:27