KOVÁČOVÁ, Kateřina. Využívání tvrůčích metod v hodinách anglického jazyka pro přírodovědce (Creative Methods in English for Scientists). In PhDr. Igazová Mária, PhD., PhDr. Poórová Edita, PhD., doc. PhDr. Keketiová Jana, PhD. Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe VII. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta sociálných vied, 2018, p. 46-51. ISBN 978-80-8105-932-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využívání tvrůčích metod v hodinách anglického jazyka pro přírodovědce
Name (in English) Creative Methods in English for Scientists
Authors KOVÁČOVÁ, Kateřina.
Edition Trnava, Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe VII, p. 46-51, 6 pp. 2018.
Publisher Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta sociálných vied
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Language Centre
ISBN 978-80-8105-932-2
Keywords in English cognitive, psychoanalysis, creativity, unconscious, education
Changed by Changed by: Mgr. Kateřina Martiníková, Ph.D., učo 240620. Changed: 12/12/2018 13:40.
Abstract
Příspěvek pojednává o základních principech tvořivosti s ohledem na teoretické závěry z oblasti kognitivního a psychoanalytického přístupu. Porovnání těchto přístupů pomohlo nahlédnout některé rozpory, které v uvažování o tvořivosti přetrvávají. Současně přispělo k vytvoření návrhu zúžené definice kreativity, kterou lze použít pro potřeby vzdělávání. Tato definice zohledňuje roli nevědomí ve vzdělávacím procesu a zdůrazňuje potřebu práce s nejistotou. Na základě závěrů byla navržena a dále reflektována konkrétní metoda práce s autentickým materiálem.
PrintDisplayed: 19/5/2024 23:10