2018
Učební materiál - výstup projektu FRMU 2018: Odborníci z praxe o aktuálních otázkách vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem
LOLLOK, Marek a Jan CHARVÁTZákladní údaje
Originální název
Učební materiál - výstup projektu FRMU 2018: Odborníci z praxe o aktuálních otázkách vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem
Název anglicky
Learning material - output of the FRMU 2018 project: Practitioners on current issues of pupils with a different mother tongue
Autoři
LOLLOK, Marek (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan CHARVÁT (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
60206 Specific literatures
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00105063
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
žák s odlišným mateřským jazykem; vzdělávání žáků-cizinců; vzdělávání cizinc
Klíčová slova anglicky
a pupil with a different mother tongue; education of pupils-foreigners; education of a foreigners
Změněno: 5. 4. 2019 14:59, Mgr. et Mgr. Jan Charvát, Ph.D.
V originále
Tento studijní materiál je jedním z výstupů projektu FRMU s názvem Odborníci z praxe o aktuálních otázkách vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (reg. č. MUNI/FR/0906/2017; řešitel Marek Lollok). V rámci projektu byl inovován předmět CJ2p409 Komunikace s cizincem, který je povinným předmětem studijního plánu navazujícího studijního programu Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem.
Anglicky
This study material is one of the outputs of the FRMU project Experts from Practice on Current Issues of Students with a Different Mother Language (Reg. No. MUNI / FR / 0906/2017, head of the project: Marek Lollok). As a result of this project, the subject CJ2p409 Communication with a Foreigner, which is a compulsory subject of the study plan of the Master´s degree study program Teaching of Czech Language and Literature with focus on pupils with a different mother tongue, was innovated.