Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1482659, author = {Hloušková, Lenka}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-6}, keywords = {career guidance practitioner; career counsellor; training-based approach; multiprofessional approach; competence-based approach; the Czech Republic}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců: od obsahu ke kompetencím?}, url = {http://hdl.handle.net/11222.digilib/138462}, volume = {23}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1482659 AU - Hloušková, Lenka PY - 2018 TI - Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců: od obsahu ke kompetencím? JF - Studia paedagogica VL - 23 IS - 3 SP - 113-138 EP - 113-138 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - career guidance practitioner KW - career counsellor KW - training-based approach KW - multiprofessional approach KW - competence-based approach KW - the Czech Republic UR - http://hdl.handle.net/11222.digilib/138462 N2 - Cílem této studie je identifikovat rozdílné přístupy ve vzdělávání kariérových poradců a naznačit jejich potenciál pro další profesionalizaci kariérového poradenství v ČR. S oporou o zdroje týkající se vzdělávání kariérových poradců v evropských zemích, s ohledem na vývoj odborné přípravy profesních/kariérových poradců v ČR a výsledky analýz vzdělávacích příležitostí určených kariérovým poradcům v ČR v letech 2003, 2010 a 2017 jsou představeny tři přístupy ve vzdělávání kariérových poradců. Konkrétně to je přístup založený na vyučování, multiprofesionální přístup a kompetenční přístup, které jsou v současné době v ČR praktikovány paralelně vedle sebe. Otázkou ale zůstává, jak lze s ohledem na situaci v ČR podporovat silné stránky a eliminovat slabé stránky toho kterého přístupu, a tím vytvořit co nejoptimálnější systém vzdělávání pro velmi rozmanitou skupinu českých kariérových poradců. ER -
HLOUŠKOVÁ, Lenka. Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců: od obsahu ke kompetencím? \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2018, roč.~23, č.~3, s.~113-138. ISSN~1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-6.
|