Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
ČEŠKOVÁ, Tereza, Iva FRÝZOVÁ a Eduard HOFMANN. Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. In Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ |
Název česky | Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ |
Název anglicky | The conception of an outdoor learning/fieldwork in the prospective primary teachers´ curriculum |
Autoři | ČEŠKOVÁ, Tereza, Iva FRÝZOVÁ a Eduard HOFMANN. |
Vydání | Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | terénní výuka; regionální princip; učitelství pro 1. stupeň |
Klíčová slova anglicky | outdoor learning; fieldwork; regional princip; primary education |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Iva Frýzová, Ph.D., učo 12077. Změněno: 11. 3. 2019 14:08. |
Anotace |
---|
Terénní výuka je komplexní přístup, v němž žáci získávají zkušenosti při výuce mimo školu, přičemž se rozvíjejí nejen v kognitivní, ale i v afektivní, sociální a psychomotorické oblasti. Poster bude zaměřen na koncepci terénní výuky a prvků regionálního principu v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. |
Anotace anglicky |
---|
An outdoor learning/fieldwork is a complex approach in which pupils gain experience in out-of-school instruction. They are developed not only in a cognitive but also in an affective, social as well as in psychomotoric area. A poster will be focused on the conception of fieldwork and a use of a regional princip approach in a curriculum for primary teachers. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1190/2017, interní kód MU | Název: Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce (Akronym: UTer) |
Investor: Masarykova univerzita, Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 14:32