JANÍK, Miroslav, Eva MINAŘÍKOVÁ a Zuzana ŠMIDEKOVÁ. Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka perspektivou eye-trackingu: práce s celou třídou. In Konference ČPdS: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka perspektivou eye-trackingu: práce s celou třídou
Název česky Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka perspektivou eye-trackingu: práce s celou třídou
Název anglicky Professional vision of pre-service English Teachers in Eye-Tracking Perspective: working with whole class
Autoři JANÍK, Miroslav (203 Česká republika, garant, domácí), Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Zuzana ŠMIDEKOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Konference ČPdS: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00101578
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky profesní vidění;eye-tracking;studenti učitelství anglického jazyka;celá třída
Klíčová slova anglicky professional vision;eye-tracking;pre-service English Teacher;wohle class
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Juříková, Ph.D., učo 341797. Změněno: 29. 9. 2019 22:06.
Anotace
Příspěvek představí částečné výsledky pilotní studie profesního vidění učitele anglického jazyka, které zkoumáme přímo ve výuce prostřednictvím eye-trackingu. Pilotní studie se zúčastnil jeden učitele AJ na druhém stupni základní školy. Prostřednictvím SMI eye-tracking brýlí jsme přímo ve výuce sledovali, kam směřovala jeho pozornost. Příspěvek představí ilustrativní výsledky učitelovy pozornosti při práci s celou třídou.
Anotace anglicky
In the contribution we present some results of pilot study on exploring professional vision of pre-service English Teachers using eye-tracking methods. On the pilot study participated one English Teacher on lower secondary school. Using SMI eye-tracking glasses we focused on what teachers observed during teaching and what they paid attention. In the presentation we demonstrate first results focused on working with whole class.
Návaznosti
GA17-15467S, projekt VaVNázev: Profesní vidění učitelů anglického jazyka v/po akci v komunikačních aktivitách perspektivou eye trackingu
Investor: Grantová agentura ČR, Profesní vidění učitelů anglického jazyka v/po akci v komunikačních aktivitách perspektivou eye trackingu
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 16:50