W 2018

Online nástroje informační gramotnosti učitelů v teorii a edukační praxi

MAZÁČOVÁ, Pavlína, Veronika WÖLFELOVÁ a Zbyněk TAJOVSKÝ

Základní údaje

Originální název

Online nástroje informační gramotnosti učitelů v teorii a edukační praxi

Název anglicky

Online Instruments of Information Literacy on Teachers in Theory and Educational Practice

Autoři

MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí), Veronika WÖLFELOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Zbyněk TAJOVSKÝ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/18:00105732

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

informační gramotnost; pedagogika; digitální kompetence; učitel

Klíčová slova anglicky

information literacy; pedagogy; digital competences; teacher

Štítky

Změněno: 31. 3. 2019 23:36, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop představil učitelům teoretická východiska digitální a informační gramotnosti. Poté byly předvedeny on line nástroje rozvíjení gramotností v praxi učitelů a následně učitelé s těmito technologiemi pracovali.

Anglicky

The workshop presented the theoretical basis of digital and information literacy. Later on, the tools of developing literacy in the practice of teachers were presented on-line, and teachers then worked with these technologies.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU
Název: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání