MIHAI, Hana. Lexis creating a human dimension of a destination : Comparative discourse analysis of English and French parallel texts. In 14th ESSE Conference, 29 August - 2 September, Masaryk University, Brno, Czech Republic, 2018. 2018. ISBN 978-80-210-9015-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lexis creating a human dimension of a destination : Comparative discourse analysis of English and French parallel texts
Autoři MIHAI, Hana.
Vydání 14th ESSE Conference, 29 August - 2 September, Masaryk University, Brno, Czech Republic, 2018. 2018.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 60203 Linguistics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-9015-6
Klíčová slova anglicky lexis; advertising; discourse analysis; parallel texts; English; French
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 23. 1. 2019 10:15.
Anotace
The presentation focuses on lexical choices which contribute to the creation of an apparent human dimension of an advertised destination. Subsequently, it attempts to formulate relevant tendencies in shaping the message in anglophone and francophone destination advertising.
Návaznosti
MUNI/A/1003/2017, interní kód MUNázev: Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě III (Akronym: PROVYZAN III)
Investor: Masarykova univerzita, Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě III, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 00:31