2018
The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice
TRNOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice
Název česky
Vliv zkušeností pregraduálních studentů s inovativními metodami na jejich budoucí praxi
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Palma, Mallorka, Spain, 10th International Conference on Education and New Learning Technologies, od s. 8366-8372, 7 s. 2018
Nakladatel
IATED Academy
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00115030
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-84-09-02709-5
ISSN
UT WoS
000531474302120
Klíčová slova česky
pregraduální učitelské vzdělávání; inovatnivní metody; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
pre-service teacher education; innovative methods; science education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2021 10:11, Dana Nesnídalová
V originále
Teacher education is one of the most important factors influencing quality and effectiveness of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education. Therefore this teacher education has become an economic and political priority. To improve the professional competences of teachers, it is necessary to implement into pre-service teacher education innovative educational methods. Science teachers-candidates educated by appropriate way build up their pedagogical knowledge, skills and competences and apply acquired innovative methods in their teaching.
Česky
Vzdělávání učitelů je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících kvalitu a efektivitu vzdělávání v oblasti přírodních věd, technologie, inženýrství a v matematice. Proto se toto vzdělávání učitelů stalo hospodářskou a politickou prioritou. Pro zlepšení profesních kompetencí učitelů je zapotřebí zavést do pregraduálního vzdělávání učitele inovativní vzdělávací metody. Učitelé přírodovědných předmětů, kteří jsou vhodně vzděláváni, si rozvíjejí své pedagogické znalosti, dovednosti a kompetence a uplatňují získané inovativní metody ve výuce.