D 2018

The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice

TRNOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice

Název česky

Vliv zkušeností pregraduálních studentů s inovativními metodami na jejich budoucí praxi

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Palma, Mallorka, Spain, 10th International Conference on Education and New Learning Technologies, od s. 8366-8372, 7 s. 2018

Nakladatel

IATED Academy

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00115030

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-84-09-02709-5

ISSN

UT WoS

000531474302120

Klíčová slova česky

pregraduální učitelské vzdělávání; inovatnivní metody; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

pre-service teacher education; innovative methods; science education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2021 10:11, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Teacher education is one of the most important factors influencing quality and effectiveness of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education. Therefore this teacher education has become an economic and political priority. To improve the professional competences of teachers, it is necessary to implement into pre-service teacher education innovative educational methods. Science teachers-candidates educated by appropriate way build up their pedagogical knowledge, skills and competences and apply acquired innovative methods in their teaching.

Česky

Vzdělávání učitelů je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících kvalitu a efektivitu vzdělávání v oblasti přírodních věd, technologie, inženýrství a v matematice. Proto se toto vzdělávání učitelů stalo hospodářskou a politickou prioritou. Pro zlepšení profesních kompetencí učitelů je zapotřebí zavést do pregraduálního vzdělávání učitele inovativní vzdělávací metody. Učitelé přírodovědných předmětů, kteří jsou vhodně vzděláváni, si rozvíjejí své pedagogické znalosti, dovednosti a kompetence a uplatňují získané inovativní metody ve výuce.