Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1489558, author = {Klapalová, Alena and Suchánek, Petr}, article_location = {Plzeň}, article_number = {3}, doi = {http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2018.8.3.55_62}, keywords = {customer satisfaction; internal processes; business performance; product quality; reverse flow of information; feedback from supply chain members}, language = {cze}, issn = {1805-0603}, journal = {Trendy v podnikání - Business Trends}, title = {Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku}, url = {https://drive.google.com/drive/folders/1EdIrV9uxzuGcivA4HJaZ-5IngUly08nn}, volume = {8}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1489558 AU - Klapalová, Alena - Suchánek, Petr PY - 2018 TI - Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku JF - Trendy v podnikání - Business Trends VL - 8 IS - 3 SP - 55-62 EP - 55-62 PB - Vydavatelství ZČU v Plzni SN - 18050603 KW - customer satisfaction KW - internal processes KW - business performance KW - product quality KW - reverse flow of information KW - feedback from supply chain members UR - https://drive.google.com/drive/folders/1EdIrV9uxzuGcivA4HJaZ-5IngUly08nn L2 - https://drive.google.com/drive/folders/1EdIrV9uxzuGcivA4HJaZ-5IngUly08nn N2 - Článek prezentuje výsledky empirického šetření zaměřeného na problematiku spokojenosti zákazníků, procesů a praktik vedoucích k zákaznické spokojenosti a přístupů, které podniky využívají pro minimalizaci zpětných toků, zejména v podobě vracených produktů. Cílem článku je zjistit rozdíly ve využívání zkoumaných praktik a procesů zaměřených na redukci zpětných toků u finančně výkonných a finančně nevýkonných podniků. Výsledky znázorňují že speciálně úroveň spokojenosti zákazníka, intenzita kooperace se zákazníky s cílem získat znalost o jejich požadavcích a přáních a intenzivní sdílení informací s distributory o spokojenosti zákazníka stejně jako intenzivní úsilí o vysoce kvalitní a kontinuální zlepšování nejen produktů, ale i relevantní produkce, distribuce a dalších procesů reprezentují hlavní odlišnosti mezi oběma skupinami podniků. Článek je jedním z výstupů výzkumu, který byl realizovaný v rámci projektu financovaného Grantovou agenturou České republiky GA16-16260S „Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování“. ER -
KLAPALOVÁ, Alena a Petr SUCHÁNEK. Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku. \textit{Trendy v podnikání - Business Trends}. Plzeň: Vydavatelství ZČU v Plzni, 2018, roč.~8, č.~3, s.~55-62. ISSN~1805-0603. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24132/jbt.2018.8.3.55\_{}62.
|