k 2018

Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny

Název anglicky

Information literacy education in the library's strategy

Autoři

MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

VIII. národní seminář informačního vzdělávání, 12. - 13. 6. 2018, FF MU Brno, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/18:00105871

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

knihovna; učící knihovník; pedagogika; informační gramotnost; žák

Klíčová slova anglicky

library; teaching librarian; pedagogy; information literacy; disciple

Štítky

Změněno: 31. 3. 2019 23:55, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Učící se společnost stále více akcentuje kompetenční přístup ke vzdělávání. Ten mohou úspěšně reflektovat také knihovny a připravit uživatelům spektrum služeb, v nichž pevné místo zaujme vzdělávání v informační gramotnosti. Příspěvek představí strategie, které může veřejná knihovna pro rozvoj edukace v informační gramotnosti uplatnit.

Anglicky

The learning society is increasingly accentuating the competence approach to education. It can also successfully reflect libraries and provide users with a range of services in which a solid place takes education in information literacy. The paper will present the strategy that the public library for the development of education in information literacy can apply.