2018
Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny
Název anglicky
Information literacy education in the library's strategy
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
VIII. národní seminář informačního vzdělávání, 12. - 13. 6. 2018, FF MU Brno, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/18:00105871
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
knihovna; učící knihovník; pedagogika; informační gramotnost; žák
Klíčová slova anglicky
library; teaching librarian; pedagogy; information literacy; disciple
Štítky
Změněno: 31. 3. 2019 23:55, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Učící se společnost stále více akcentuje kompetenční přístup ke vzdělávání. Ten mohou úspěšně reflektovat také knihovny a připravit uživatelům spektrum služeb, v nichž pevné místo zaujme vzdělávání v informační gramotnosti. Příspěvek představí strategie, které může veřejná knihovna pro rozvoj edukace v informační gramotnosti uplatnit.
Anglicky
The learning society is increasingly accentuating the competence approach to education. It can also successfully reflect libraries and provide users with a range of services in which a solid place takes education in information literacy. The paper will present the strategy that the public library for the development of education in information literacy can apply.