SZENDIUCHOVÁ, Markéta. Charakteristika skupiny učitelů-respondentů výzkumné sondy s názvem Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky. In Hala, Petr. Musica viva in schola XXVI. Musica viva in schola XXVI. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 95-101. ISBN 978-80-210-9213-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9213-2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Charakteristika skupiny učitelů-respondentů výzkumné sondy s názvem Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky
Název česky Charakteristika skupiny učitelů-respondentů výzkumné sondy s názvem Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky
Název anglicky The characteristics of group of teachers-respondents based on research survey titled The current trends in teaching music theory education in Primary Art Schools in the Czech Republic
Autoři SZENDIUCHOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Musica viva in schola XXVI. Brno, Musica viva in schola XXVI. od s. 95-101, 7 s. 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106038
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9213-6
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9213-2018
Klíčová slova česky výzkum; učitel; pedagogická praxe; základní umělecká škola; hudební nauka
Klíčová slova anglicky research; teacher; teaching practice; Primary Arch School; music theory
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2019 10:37.
Anotace
Téma příspěvku se váže na výzkumnou činnost týmu Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty MU. V roce 2018 se uskutečnila výzkumná sonda do oblasti hudebního oboru základních uměleckých škol. Teoretická reflexe se soustředila na vzdělávací obsah vyučovacího předmětu hudební nauka. Příspěvek podrobně charakterizuje skupinu učitelů-zprostředkovatele učiva reálné školní výuky, kteří se zapojili do výzkumné sondy a vyplnili online dotazník.
Anotace anglicky
The topic of this contribution is related to the research activities within the team of Department of Music of the Faculty of Education MU. In 2018 a research was carried out into the field of music of Primary Art Schools. The theoretical reflection focused on the educational content of the teaching subject music theory. The contribution describes in detail the group of teachers-providers of the real school education who participated in the research survey and completed an online questionnaire.
Návaznosti
MUNI/A/1068/2017, interní kód MUNázev: Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky (Akronym: STHuTeVýZUŠČR)
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 09:41