2014
Tvoříme netradiční výukové materiály pomocí iPadu [presentation]
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Tvoříme netradiční výukové materiály pomocí iPadu [presentation]
Název anglicky
Creating innovative learning materials with iPads
Autoři
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ
Vydání
45. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
e-learning; mobilní technologie
Klíčová slova anglicky
e-learning; mobile technologies
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 10. 4. 2019 09:24, Mgr. Petr Sudický
V originále
Stále více učitelů si pořizuje iPad nebo jiný tablet kvůli prohlížení internetu, e-mailové komunikaci, organizaci aktivit nebo ulehčení práce při cestování. Možnosti využití iPadu z pohledu učitele jsou ale mnohem širší. Zajímavou oblastí jsou aplikace, které učitelům umožňují rychle a jednoduše vytvářet krátká výuková videa nebo tutoriály s využitím materiálů, které máme většinou již k dispozici - ať už se jedná o powerpointové prezentace, ilustrační obrázky nebo videa, či výukové texty. Hotová videa a tutoriály lze studentům poskytnout v rámci přípravy na dané téma a ušetřený čas v hodině věnovat praktickým činnostem, skupinové práci a procvičování látky. Workshop ukáže několik aplikací, pomocí kterých lze tato krátká videa a tutoriály na iPadu tvořit a dále sdílet se studenty.
Anglicky
Still more and more teachers are acquiring iPads or other tablet brands to browse the Internet, communicate via email, organise their activities, and work on the way. Yet, the iPad allows for a much wider variety of uses for teachers. An interesting area of application is creating short learning videos and tutorials, by means of re-using older materials, which are often readily available - such as powerpoint presentations, illustrative pictures or videos, and learning texts. Fresh-made videos can be shared with students before the actual lesson for home preparation, so that the teacher can spare valuable time in class for practice-oriented activities, group work, and revision. This workshop presents several apps which allow for the creation of short learning videos and tutorials and their sharing with students.