2018
Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol
FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK et. al.Základní údaje
Originální název
Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol
Název anglicky
Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools
Autoři
FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, domácí), Zdeněk HODIS (203 Česká republika, domácí), Václav HODIS (203 Česká republika), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí), Karel PICKA (203 Česká republika, domácí), Petr VYBÍRAL (203 Česká republika, domácí), Jiří STRACH (203 Česká republika, domácí) a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 160 s. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2, 2018
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106060
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-9014-9
Klíčová slova česky
technické vzdělávání; informační výchova; základní školy; mateřeské školy;
Klíčová slova anglicky
technical education; information science; primary school; nursery school;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2019 10:45, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
V originále
Předložená publikace je určena širší pedagogické veřejnosti jako inspirace pro zlepšení kvality současné mateřské a základní školy. Pracovníci Katedry technické a informační výchovy Pedagogické fakulty MU předkládají výzkumy a výzkumně ověřená inspirativní řešení, která jsou přímo použitelná ve výuce a mohou pomoci rozvinout vlastní iniciativu i kreativitu učitelů mateřských i základních škol. Praktická činnost technického charakteru i netradiční využívání informačních technologií může vést k překvapivým vzdělávacím výsledkům.
Anglicky
This publication is intended for general pedagogical public as an inspiration for improving the quality of current nursery and elementary schools. Staff of the Department of Technical Education and Information Science submit research verified inspirational solutions which can be directly used in lessons and help develop both person’s initiative and teachers’ creativity in nursery and elementary schools. Practical activities with a technical character as well as nontraditional use of information technologies can lead to surprising educational results.