2017
Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu [presentation]
SUDICKÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu [presentation]
Název anglicky
Migrating Art Historians: A technology-enhanced experimental educational project
Autoři
Vydání
E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání), 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
e-learning; adventure learning; komunikace vědy
Klíčová slova anglicky
e-learning; adventure learning; science communication
Změněno: 16. 4. 2019 13:07, Mgr. Petr Sudický
V originále
Příspěvek představí experimentální vzdělávácí projekt s názvem "Stěhovaví historici umění," který je v současné době realizován Centrem pro raně středověká studia na FF MU. Cílem projektu, v rámci kterého studenti dějin umění spolu se svým vyučujícím absolvují semestrální pěší pochod napříč Francií (celkem 1500 km), je jak terénní výzkum a studium středověkých památek s návazností na fenomén poutnictví, tak i experimentální vyzkoušení a ověření způsobů, jak mohou vzdělávací technologie a e-learningové metody přispět k podpoře takto pojaté inovace výuky a komunikace věděckých výzkumhých výstupů.
Anglicky
The paper introduces the experimental educational project "Migrating Art Historians" which is currently administered by the Center for Early Medieval Studies, Faculty of Arts, Masaryk University. The aim of this project, which involves a 1500-km-long pilgrimage across France on foot (performed by a group of art history students together with their teacher), is an extensive on-site research and study medieval monuments connected to the phenomenon of pilgrimage as well as experimental research of how learning technologies can be utilised to support such innovative learning approach and communication of research outputs.