2018
Migrating Art Historians: A full-body learning experience
SUDICKÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Migrating Art Historians: A full-body learning experience
Název anglicky
Migrating Art Historians: A full-body learning experience
Autoři
Vydání
MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-263-1505-6
Klíčová slova česky
e-learning; adventure learning; komunikace vědy
Klíčová slova anglicky
e-learning; adventure learning; science communication
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 10. 4. 2019 09:31, Mgr. Petr Sudický
V originále
V roce 2017 vyrazila skupina 10 studentů a 1 vyučujícího na výzkumně vzdělávací pouť napříč Francií, jejíž cílem bylo odborně zmapovat umění spjaté s fenoménem poutnictví a poutnických cest v kontextu evropského středověku. Výsledkem tohoto projektu bylo nejen 1500 km pěšího pochodu a obrovské množství sesbíraného materiálu, ale rovněž ověření zcela nového pojetí vzdělávání a komunikace vědy s podporou technologií. To zahrnovalo mimo jiné zapojení studentů na partnerských univerzitách formou hybridních e-learningových kurzů, sdílení výzkumných výsledků přímo z terénu formou krátkých dokumentárních filmů, nebo uspořádání streamovaných workshopů s předními světovými experty in-situ. Projekt jako celek tak představuje příklad toho, jak aktivně přistoupit k inovaci vysokoškolské výuky, a zároveň jak do této výuky zapojit technologie způsobem, který přináší přímý dopad pro vzdělávání studentů i širší veřejnosti.
Anglicky
In 2017, a group of 10 students and 1 teacher set off for a research and educational pilgrimage across France with the aim of studying medival art connected to the phenomenon of pilgrimage and pilgrim routes. The outputs of this project comprised not only 1500 km of shear walking and a plethora of collected material, but also of real-life verification of a brand new, technology-enhanced approach to education and science communication. In this context, the project encompassed running of several hybrid e-learning courses for students at partner universities, instant sharing of research outputs through a series of short documentary movies, and streaming of workshops with renowned experts happening directly in-situ along the way. As a whole, the project showed a number of possible ways to innovate higher education practices as well as to apply technologies in a way that directly brings impact for students and general public.
Návaznosti
MUNI/A/1003/2017, interní kód MU |
|